Uncategorized

Cara Kurus Sihat dan Selamat dengan Shaklee

CikRean ni tak tinggi pun, korang. Kurang lebih 145cm camtu je. Tapi berat badan CikRean boleh tahan jugak; dah masuk kategori over-weight. Kita orang perempuan ni memang tak pernah rasa kurus..hahaha. Dulu masa berat badan kita lebih ringan daripada sekarang pun, kita kata kita gemuk semasa tu. Sekarang ni lagi lah..betul tak?

Berat badan CikRean sepatutnya kurang 48kg dengan tinggi 145cm tu, tapi biasanya memang lebih 58kg. Satu yang CikRean suka dengan pendirian CikRean ialah, CikRean takkan selesa kalau berat badan CikRean lebih 61kg. Apabila nampak je kepala 6 tu, CikRean akan mula kawal pengambilan makanan seharian, mula buat senaman dan consistent ambil supplements.

CikRean pernah join 2 program kesihatan dengan group Shaklee; program detox dan intermittent fasting. Both programs memang berjaya turunkan berat badan CikRean. Paling best effects yang CikRean dapat ialah CikRean dah tak rasa mengah ketika solat! Puas hati betul! Kalau tidak, rasa nak putus nyawa sewaktu rukuk dan sujud tu. Of course kedua-dua program ni menggunakan supplements Shaklee sebagai pelangkap diet.

Sebenarnya, walaupun tanpa program kesihatan tu, supplements Shaklee dah terbukti berkesan membantu ramai pengguna untuk turunkan berat badan dan meningkatkan kecergasan. Tapi dengan adanya program kesihatan tu, pengguna-pengguna Shaklee boleh sihat secara berjemaah dengan bimbingan coach dan sokongan peserta yang lain. Tu lah yang paling best! Kita tak buat sorang-sorang, rasa lebih bersemangat untuk lebih sihat.

Set Kurus HELLO NEW YOU 2023

Supplements Shaklee seperti ESP, Cinch, Omega Guard, Herblax dan Lecithin adalah pelengkap nutrisi yang asas dalam program kesihatan tu. Ada juga supplements lain sebagai tambahan untuk kesan yang lebih menyeluruh. Tapi kalau tumpukan kepada set asas ni sahaja pun dah boleh nampak kesan yang positif. Yang paling penting, supplements ni berjaya kurangkan berat badan peserta secara sihat dan selamat!

Kenapa CikRean yakin bahawa set kurus ni sihat dan selamat? Mestilah, sebab setiap produk Shaklee dah melalui kajian sains sebagai SELAMAT, TERBUKTI dan TERJAMIN. Malah, founder Shaklee sendiri, Dr. Forest C Shaklee menegaskan prinsip beliau bahawa “ We make products that are gentle on the environment and never tests on animals. I will never create a product that will harm one tissue cell in the body”. Ini dibuktikan dengan landmark study yang Shaklee jalankan.

Bagaimana setiap produk dalam set kurus HELLO NEW YOU tu membantu menurunkan berat badan? Okay jom kita tengok!

ESPBoosts Your Energy Hour After Hour

ESP ialah minuman protein daripada sumber soya yang tidak diubah genetiknya. Shaklee sangat menjaga kualiti produk daripada peringkat bahan mentah lagi, jadi Shaklee tidak pilih soya GMO semata-mata untuk meningkatkan pengeluaran. ESP menstabilkan paras gula dalam darah untuk tenaga berpanjangan, jadi kuranglah rasa lapar apabila cukup tenaga. ESP juga bantu untuk dapatkan kulit, rambut serta kuku yang cantik dan sihat. CikRean ni pun perlahan-lahan dah mula nampak perubahan baik pada kulit dan kuku CikRean sejak amalkan ESP ni. Selain tu, protein dalam ESP membaikpulih sel-sel badan untuk jangka masa panjang.

Cinch – Burns Fat and Builds Muscles Effectively

Kelebihan Cinch berbanding ESP ialah kandungan Leucine yang terdapat dalamnya. Leucine bantu membakar lemak tanpa yo-yo effect. Leucine juga membina otot yang sihat dan membentuk bentuk badan yang cantik. Selain itu, Cinch boleh dijadikan meal replacement yang mengurangkan nutritional gaps.

Omega Guard – Boost Metabolism

OmegaGuard Shaklee mengandungi asid lemak Omega-3 yang meningkatkan kadar metabolic dan mempercepat proses pembakaran lemak. Selain itu, Omega-3 juga meningkatkan kepekaan insulin untuk kekalkan simpanan lemak pada paras yang selamat.

Lecithin – Breaks Down Stubborn Fat

Lecithin mempercepat penguraian lemak dan menghalang lemak daripada terkumpul dalam sistem badan kita. Selain itu, lecithin membantu supaya toksin boleh disingkirkan daripada badan melalui hati.

Herblax – Cleanse and Reset

Herblax sangat istimewa kerana mengandungi daun Senna yang merupakan penggalak semulajadi untuk membantu pencernaan dan menyingkirkan toksin daripada badan. CikRean ambil ni semasa dalam program detox. Memang sangat berkesan menyingkirkan kotoran dalam usus. Rasa lapang perut dan ringan badan. Puas hati!

Jom tengok testimoni ramai yang dah kurus dengan #SetKurusShaklee yang sihat dan selamat.

Fazliana
Michael
Siti Maimunah

Semua looks amazing kan? Wow sangat! Kalau korang concern pasal keselamatan dan keberkesanan sesuatu produk, pilihlah Shaklee. Jangan malu-malu contact CikRean ya.

Jom Join CikRean! Kita kurus dengan Sihat dan Selamat dengan Shaklee!

KONSULTASI PERCUMA
HARGA PRODUK TERBAIK
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!
CONTACT : Click to CALL (+60132711149)
Click to WHATSAPP
FACEBOOK : Norina Yusoff
EMAIL : reanzara@gmail.com

#NextLevelBlogging #ShakleeTriumph2023 #ShakleeThrive2023 #Shaklee2023 #BlogMegaShaklee #LATFamilyAmazingBlogger

Leave a comment