Uncategorized

Long Covid? Apa Vivix buat?

Bulan May lepas Mak terjangkit Covid-19. Tak tahu dapat dari mana, tapi dah ketentuan Allah kan.. Alhamdulillah kami terima ini sebagai ujian untuk kami sekeluarga. Selama 12 hari Mak warded di Hospital Selayang. 5 hari pertama, Mak hanya disuruh berbaring di katil, tak dibenarkan bangun.

Kategori pesakit Covid-19

Mak ialah pesakit diabetis, jadi walaupun Mak tak kritikal, doktor tetap bagi bantuan oksigen. Mak dikategorikan sebagai pesakit Covid stage 4. Sebabnya melalui result x-ray, peparu Mak dah ada sedikit jangkitan. Alhamdulillah, Cik Rean berpendapat Mak tak kritikal sebab selama ni Mak amalkan Vita-C dan Vivix.

Selepas Mak discharged, Alhamdulillah Mak sihat sepenuhnya. Mak boleh beraktiviti seperti sebelumnya. Mak langsung tak ada symptoms long-Covid. Selepas seminggu Mak discharged, adik pula didapati positive Covid. Disebabkan dia tak amalkan Vita-C mahupun Vivix, dia mengalami long-Covid selama hampir 3 bulan. Di situ, Cik Rean nampak dengan jelas bahawa Vita-C dan Vivix mampu merawat long-Covid.

Apa yang berlaku sebenarnya?

Kita sakit sebab cells kita tak sihat, cells kita tua dan cepat mati. Badan kita terdiri daripada cells, so kalau cells tak sihat, macam mana kita nak sihat? Cells kita perlukan anti-oxidant untuk kekal sihat. The good news is, Vita-C dan Vivix ialah anti-oxidant agent yang sangat powerful. Kandungan dalam Vivix iaitu Polyphenol yang boleh merawat cells dari peringkat DNA.

Polifenol memanjangkan hayat sel

Kandungan Vivix mampu memanjangkan dan meremajakan usia cells dengan membekalkan tenaga kepada cells. Kesannya, cells kita jadi lebih sihat dan dapat bekerja secara optimum. Seterusnya badan kita juga jadi lebih sihat dan cergas. Bila cells berada pada keadaan yang sepatutnya, penyakit-penyakit akan hilang sekali.

Leave a comment