Uncategorized

Berjuang Demi Kulit Sihat

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السلام عليكم

Cik Rean mula consistent amalkan Shaklee pada 2019 selepas kena psycho dengan Master Maria dekat rumah dia masa datang coaching. Sejujurnya terasa hati bila Master Maria kata, “tengok kulit Norina ni, saya tahu Norina tak consistent ambil vitamin C”. Sentap weih! Balik tu terus semat dalam hati kena consistent makan vitamin!

Gambar tu ialah pada Feb 2019, sebulan sebelum datang coaching di rumah Master Maria. Takde pulak gambar semasa di rumah Master Maria tu. Tapi keadaan muka lebih kurang macam Feb 2019 jugak lah.

Selepas hampir 2 tahun, ini lah perubahannya. Walaupun masih belum flawless gittew..tapi tetap ada peningkatan. Kulit dah kurang kusam, parut jerawat yang lama hampir hilang. Yang kelihatan tu pun parut jerawat yang baharu. Haih..kulit masih remaja, miss j masih bertandang. Hihihi

Dalam perjuangan ni, Cik Rean memang tak tinggal Sustained Release Vita-C Plus. ESP dan Vivix pulak sedang cuba untuk consistent setiap hari. Collagen Plus Powder pernah makan, tapi jarang-jarang sangat. Dan setiap hari sekarang Cik Rean gunakan YOUTH cleanser dan moisturizer SPF.

Cik Rean yakin, dengan izin Allah kulit Cik Rean akan sihat dan berseri tanpa cela dengan consistent produk Shaklee ni. Cik Rean nampak dah, produk Shaklee betul-betul berkesan dan selamat. It just a matter of time dan paling penting kena consistent!

Jom berjuang sama-sama dengan Cik Rean! Kalau korang nak try Shaklee untuk atasi masalah kulit, boleh contact Cik Rean thru WhatsApp www.wasap.my/60132711149 untuk lebih detail ya 😉

Leave a comment